sobota 8. září 2012

Casio G-Shock GA-150-1ADR


Když už jsem si koupil trošku lepší společenštější hodinky Seiko, začal jsem potřebovat i trošku lepší odolnější hodinky na běžné nošení. Chtěl jsem něco ze známé řady G-Shock od společnosti Casio, a nakonec po delším vybírání padla volba na ana-digi hodinky GA-150-1ADR. Vypadají dobře, a zároveň je aktuální čas dobře čitelný, což zrovna u G-Shocků nebývá samozřejmostí. 


V základním módu zobrazuje horní displej den v týdnu, a spodní displej datum a vteřiny. Výbava je klasická - stopky, časovač, světový čas, budík. Zároveň mají i jakousi "speed hand", ale tu jsem zatím pořádně nepochopil, jak funguje. Jinak standardně mají 200m vodotěsnost, odolnost proti otřesům a navíc ještě odolnost proti silnému magnetickému poli.

Po asi dvou týdnech nošení jsem s nimi velice spokojen. Sice se mi ze začátku zdály na ruce moc velké a trochu těžší, ale postupně si na to člověk zvykne, a ani mu to nepřijde.



Žádné komentáře: